AUTORIZOVANÉ SERVISY

Před odesláním zboží k reklamaci doporučujeme telefonicky kontaktovat servisní středisko.

Značka zboží Infolinka

WEB

FIELDMANN +420 323 204 120

Fieldmann - servisní místa

SENCOR  +420 323 204 120

Sencor - servisní místa

PHILCO +420 323 204 120 Philco - servisní místa

Pokud však zboží nemá autorizovaný servis, reklamujte zboží na naší adrese:

  • osobně v distribučním centru IMOD.CZ, Palackého 833, 542 32 Úpice
  • zasláním na adresu RENEW CZ s. r. o., Reklamace IMOD.CZ, Palackého 833, 542 32 Úpice

Přepravní instrukce při reklamaci

  • Vhodné balení – originální karton
  • Pečlivě zabalte Vaši reklamaci do originálního, případně do náhradního (odolného) kartonu. Vnitřní výplně můžete nahradit vrstvou balícího nebo novinového papíru, molitanem apod. Nezapomeňte odstranit veškeré provozní náplně (zejména olej a benzín).Stroj odesílejte v poloze, ve které byl umístěn v originálním obalu, (vhodné je označit nálepkou se šipkou), výrobek při odeslání na reklamace nesmí být znečištěný.
  • Při nedoržení těchto podmínek nemusí být stroj převzat k přepravě na servis.
  • Rovněž nelze ručit při nevhodném balení stroje za možné mechanické a kosmetické poškození vlivem přepravy a manipulace se strojem.

PROČ IMOD.CZ?

Doprava zdarma
Financování
Zasílání novinek
Speciální nabídky
Zajímavé odměny
Spolehlivost
Rychlost

Cofidis 

 1

2 3
3 4
5 

SSL

OznačeníČeský výrobek
Český výrobek
OznačeníOznačení
Tónujeme

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info