AUTORIZOVANÉ SERVISY
Před odesláním zboží k reklamaci doporučujeme telefonicky kontaktovat servisní středisko.
Značka zboží | Infolinka |
WEB |
FIELDMANN | +420 323 204 120 | |
SENCOR | +420 323 204 120 | |
PHILCO | +420 323 204 120 | Philco - servisní místa |
Pokud však zboží nemá autorizovaný servis, reklamujte zboží na naší adrese:
- osobně v distribučním centru IMOD.CZ, Palackého 833, 542 32 Úpice
- zasláním na adresu RENEW CZ s. r. o., Reklamace IMOD.CZ, Palackého 833, 542 32 Úpice
Přepravní instrukce při reklamaci
- Vhodné balení – originální karton
- Pečlivě zabalte Vaši reklamaci do originálního, případně do náhradního (odolného) kartonu. Vnitřní výplně můžete nahradit vrstvou balícího nebo novinového papíru, molitanem apod. Nezapomeňte odstranit veškeré provozní náplně (zejména olej a benzín).Stroj odesílejte v poloze, ve které byl umístěn v originálním obalu, (vhodné je označit nálepkou se šipkou), výrobek při odeslání na reklamace nesmí být znečištěný.
- Při nedoržení těchto podmínek nemusí být stroj převzat k přepravě na servis.
- Rovněž nelze ručit při nevhodném balení stroje za možné mechanické a kosmetické poškození vlivem přepravy a manipulace se strojem.