REKLAMACE

Reklamace zboží v krocích

Nejrychlejší reklamace je reklamování zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete ZDE nebo v návodu, záručním listě, pokud je ke zboží vydán a nebo na webových stránkách výrobce.

Před odesláním zboží k reklamaci doporučujeme telefonicky kontaktovat servisní středisko. Některé zboží není nutné do servisu zasílat, servisní technik přijede k vám, (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.).

Pokud však zboží nemá autorizovaný servis, reklamujte zboží na naší adrese:

  • osobně v distribučním centru IMOD.CZ, Palackého 833, 542 32 Úpice
  • zasláním na adresu RENEW CZ s. r. o., Reklamace IMOD.CZ, Palackého 833, 542 32 Úpice

Obal zásilky jeví známky poškození (potrhaný obal, prosakuje obsah, aj...)
Takovou zásilku nepřebírejte!

Obal zásilky je neporušený
Zjistíte-li, že zboží je poškozeno, ale obal zásilky poškozen není, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat daného přepravce, nebo naši společnost.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.

Dodané zboží je nekompletní
Pokud vám bylo dodáno nekompletní zboží, chybí některá jeho část  nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem zboží, které jste si objednali, kontaktujte, prosím, Centrum péče o zákazníka na adrese elektronické pošty reklamace@imod.cz nebo zavolejte na telefonní číslo 777 76 16 38.

Pověření pracovníci vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

Dodané zboží je jiné
Pokud vám bylo dodáno jiné zboží, nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem zboží, které jste si objednali, kontaktujte, prosím, Centrum péče o zákazníka na adrese elektronické pošty reklamace@imod.cz nebo volejte na telefonní číslo 777 76 16 38.

Pověření pracovníci vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

Zboží přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada
Nejrychlejší reklamace je reklamování zboží přímo v autorizovaném servisu, jak jsme již popsali v úvodu.
Před odesláním zboží k reklamaci doporučujeme telefonicky kontaktovat servisní středisko. Některé zboží není nutné do servisu zasílat, servisní technik přijede k vám, (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.).

Pokud však zboží nemá autorizovaný servis, reklamujte zboží na naší adrese:

  • osobně v distribučním centru IMOD.CZ, Palackého 833, 542 32 Úpice
  • zasláním na adresu RENEW CZ s. r. o., Reklamace IMOD.CZ, Palackého 833, 542 32 Úpice

Zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
Nejlepší přepravní obal je původní obal , který je přímo určen pro ochranu zboží při přepravě.
Zboží odešlete kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení.
Přibalte kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila.
Použíjte formulář Reklamační list (pdf, 507kB)

Zboží nelze opravit
Pokud reklamované zboží posoudí autorizovaný servis jako zboží s neodstranitelnou vadou, můžete si vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo výměnu zboží za zboží nové.
Pokud autorizovaný servis uzná, že reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace, například poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného servis.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s pracovníkem IMOD.CZ bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná
  • zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Na náhradu těchto výdajů nemáte nárok v případě, že bude reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.

Lhůta pro vyřízení
Reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratší době, maximálně však v době do 30 dnů.

Reklamace v Obchodních podmínkách

PROČ IMOD.CZ?

Doprava zdarma
Financování
Zasílání novinek
Speciální nabídky
Zajímavé odměny
Spolehlivost
Rychlost

Cofidis 

 1

2 3
3 4
5 

SSL

OznačeníČeský výrobek
Český výrobek
OznačeníOznačení
Tónujeme

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info